Endi honlapja

Figyelem! Az itt található írások az én tulajdonaim, engedély nélkül nem használhatók fel!

Keresztény vagyok, de a keresztények nem fogadnak be maguk közé. Ennek legfőbb okairól itt olvashatsz.

Grafikusként dolgozoK, szakmai oldalam (régen frissítettem): http://endrebarath.tumblr.com

Nagyobb sikerű játékok amikben a grafika nagy részét én csináltam:
Theendapp (kb 6 millió letöltés)
32 Secs (kb 10 millió letöltés)
Impossible Draw (kb 6 millió letöltés)
Mad Bullets (kb 2 millió letöltés)
Paper Train Rush (kb 500ezer letöltés)
(Ezek iOS-on is megvannak, a linkek az Android verzióra mutatnak.)

Csináltam pár animációs filmet, ez itt néhány jobb:
The Death Grind (A Halálköszörű)
A Very Little Warrior (Egy nagyon kicsi lovag)
The world’s biggest troll (A világ legnagyobb trollja)

Írtam zenéket is régen: improvizációk, szerkesztett, valami technó :)

Egy dal, amit nagyon szeretek: The Years of Decay


endi

