Léteznek-e a homoszexuálisok?

Léteznek-e a homoszexuálisok?

Előrebocsájtom, se homó (rövidítés miatt így fogom írni) nem vagyok, se nem találkoztam kb. soha életemben homóval. Sőt, valójában szexuális tapasztalatom sincs túl sok (mivel egész életemben tök magányos voltam). Mégis, ez az írás arról szól, hogy szerintem homoszexuálisok nem nagyon léteznek. Ez az írás nem azért íródott, hogy nagyon erősen bebizonyítsam, hogy nincsenek homoszexuálisok, hanem azért, hogy bebizonyítsam, hogy én milyen okos vagyok. :)

Tehát akkor vágjunk bele. Manapság nagyon divatos téma a homoszexualitás. A keresztények is sokat foglalkoznak a témával. Írásom másik célja, hogy felhívjam keresztény testvéreim figyelmét arra, hogy nem kéne bedőlni az aktuális divatirányzatoknak, azaz a homoszexuálisokkal való foglalkozás (őket túl nagy intenzitással sajnálni és védeni/támadni) divatjának.

Homoszexuálisok szerintem nem nagyon vannak. Szerintem a magukat homónak vallók 99%-a nem homó. Mondhatnám azt, hogy biszexuálisok, de ez se fedi teljesen a valóságot. A valóság azért ennél komplexebb. Szerintem a magát homónak mondó, tartó  igazából:

  • -nagyjából aszexuális, azaz neki mindegy kivel (azaz bár a szex nagyon nem érdekli, de a kapcsolatok igen, és ezért szexel is akár)
  • -szexmániás, azaz épp ezért neki mindegy kivel, csak legyen valaki, lehetőleg minél több
  • -biszexuális, azaz neki mindegy kivel (de ez csupán a szexmániás egy fajtája)
  • -nem szexuális okokból vonzódik a saját neméhez (hanem mert pl. így alakult az élete, de ennyi erővel a nagyfülű, vörös hajú emberekhez is vonzódhat bárki)
  • -minimális (talán pár %) részük tényleg homoszexuális, bár talán ez se determinált, simán meg tudnának változni (vagy pl. keressenek maguknak férfias nőt vagy nőies férfit)

Na most akkor miért is tartják és mondják magukat ezek az emberek mégis homónak? Hát itt van a lényeg. A homókat sajnálni kell. Szegényeket a génjeik determinálják a homóságra, meg mindenki bántja őket. Ki ne akarna homó lenne ezek után, ahelyett hogy elismerné hogy biszex, aszex, szexmániás, vagy a többi. Hiszen ha valaki azt mondaná hogy most épp azért saját nemű a párja, mert szexmániás, ki a fene sajnálná és védené a jogait? Senki. Még akkor se, ha kiderülne hogy a biszex, az aszex, vagy a szexmánia meg ilyesmik is genetikailag determináltak. (Amúgy a homó se determinált genetikailag.) Meg ügye miféle felvonulás (parádé) lenne az, ahol szexmániások vonulnak fel a jogaikért (pl. a poligámia vagy ilyesmik törvényessé tételéért)? Röhelyes… :)

Persze, mint írtam, sose találkoztam homóval életemben (legalábbis nem tudok róla), én se vagyok homó, sőt, szexuális tapasztalatom is kb. nulla. Mégis, hogy merek ezek után ilyeneket leírni? Azért, mert úgy gondolom, hogy ez a dolog annyira nyilvánvaló, hogy egészen röhelyes ez a mostani helyzet, miszerint “homó divat” van, azaz ennyire foglalkoznak a homókkal. Hogy ennyire át van verve a világ, ennyire átverik önmagukat is a homók stb.

Na persze egészen biztos rajtam röhög most mindenki, hogy ilyeneket állítok. Csakhogy van egy kis bökkenő. Néhány őszinte és bátor ember, aki magát homoszexuálisnak tartotta, eljutott oda, hogy rájött, ő bizony biszexuális, szexmániás meg ilyesmi. Vannak köztük ismert, híres emberek is, akik le is merték ezeket írni interjúkban, el merték mondani riportokban. (Én ezeket már azután ismertem meg, hogy magam is rájöttem minderre. Direkt nem adok linkeket. Tájékozottság…)

Még egypár gondolat. Miért nincs pl. a poligámiának (mint a szexmániásság egyik esetleg lehetséges megoldásának) olyan képviselete a világban, mint a homóknak? Mert ugyanis a férfiak elég nagy része szexmániás, nekik jól jönne ez (gondolom, haha). Ezen biztos kiakadnak a keresztény testvéreim, de bizony Isten az Ószövetségben megengedte azt, hogy több felesége legyen egy férfinak, sőt ezt az Újszövetség sem tiltja teljesen. Miért nincs tehát egy csomó poligámiás felvonulás meg ilyesmik? Sőt még többet mondok, a szexmánia szerintem sokkal inkább genetikailag determinált, mint a homoszex. (Valójában persze egyik sem determinált, hanem csak nagyon sok gén együttes hatása erősítheti, de ha jól tudom még ez se biztos.) De a férfiak túlfokozott szexuális vágya szerintem totálisan egyértelmű tény (és részben tabu téma még az ún. fejlett, civilizált társadalmakban is). Miért nem vonulunk hát mi férfiak minden héten valami parádén, hogy végre minden nő (és kevésbé szexmániás férfi) elhiggye és elfogadja, hogy bizony mi (sajnos vagy nem sajnos) de ilyenek vagyunk?

Végül, hogy világos legyen: engem nem érdekel ki minek tartja magát. Az se, ha valaki homónak tartja magát, de nem az. Mindezt kizárólag a keresztény testvéreim divatkövető magatartása miatt írtam le, meg hát azért, mert túlságosan nyilvánvalóan igaznak látom.

(Keresztény testvéreimnek még annyit, hogy a Biblia is kb. ugyanezt mondja a homoszexuálisokról, mint amiket itt leírtam…)

